جستجو پیشرفته محصولات

بهترین روش دانلود از فری‌پیک (۱۰۰% تضمینی)

خواندن این مطلب

2 دقیقه

زمان میبرد!

دانلود از فری‌پیک

بهترین روش دانلود از فری‌پیک (۱۰۰% تضمینی)

بهترین روش دانلود از سایت Freepik کمک گرفتن از بست گراف است! بست گراف اولین پلتفرم ارایه فایل های پریمیوم از سایت فریپیک در ایران می باشد که می توانید بدون محدودیت از این وبسایت درخواست فایل بدید و هر تعداد فایل که می خواهید را از طریق آن دانلود نمایید. در این مقاله ما در رابطه با روند کاری و روش و نحوه درخواست فایل از فری‌پیک به کمک بست گراف خواهیم پرداخت که می توانید سرعت عمل و روش کاری این پلتفرم را مشاهده کنید.

معرفی سایت دانلود فایل های گرافیکی Freepik

سایت فری‌پیک یکی از بهترین وبسایت ها در اینترنت می باشد که شامل بیش از ۵ میلیون فایل گرافیکی است! این سایت به عنوان مرجع دانلود فایل های گرافیکی در دنیا شناخته می شود و به صورت فایل های رایگان و پریمیوم عرضه می شوند. فایل های پریمیوم همانطور که از اسمشان معلوم است ویژگی دارند که فایل های رایگان ندارند! همچنین فریپیک یک پلتفرم آنلاین است که به طراحان گرافیک و همچنین کاربران عادی امکان دسترسی به تصاویر و وکتور های متنوع و با کیفیت بالا را می‌ دهد. این سایت فایل های گرافیکی بسیار زیادی را پشتیبانی می کند که شامل وکتور، پس زمینه، المان، فونت، تصاویر ساخته شده با هوش مصنوعی، آیکون، آبجکت سه بعدی، تکست افکت، موکاپ و.. می شود.

دانلود از فری‌پیک

دانلود از فری‌پیک با کمک بست گراف بسیار بسیار ساده است! در مرحله اول کافیست وارد وبسایت FreePik.com شوید و از قسمت جستجو عنوان مد نظر خودتان را بنویسید، سپس لینک پریمیومی که می خواهید فایل آن را دریافت کنید برای پشتیبانی تلگرام به آی دی BestGraph_Admin@ ارسال نمایید. پشتیبانی بست گراف زیر چند دقیقه فایل پریمیوم درخواستی شما را دانلود و برای شما در تلگرام آپلود خواهد کرد، لازم به ذکر است در تلگرام فایل هایی با حجم حداکثر ۲ گیگابایت می توان آپلود کرد اما پشتیبانی ما از این بابت به شما اطمینان خاطر می دهند که هر فایلی با هر حجمی را به راحتی برای شما در تلگرام آپلود خواهند کرد و شما هیچ محدودیتی نخواهید داشت!

بهترین روش دانلود از فری‌پیک

در نهایت شما می توانید به تهیه یکی از پلن های طلایی یا الماسی از بست گراف از بیش از ۶ وبسایت شامل فریپیک، انواتو، Ui8، موشن اری، ویدیوهایو و مسترکلس فایل درخواست بدید اونم بدون هیچ محدودیت تعداد درخواست در روز! شما با تهیه یکی از پلن ها در واقع نامحدود می توانید به هر ۶ وبسایت دسترسی داشته باشید و می توانید فایل درخواست بدید. با ما میتوانید به بهترین وبسایت های پریمیوم خارجی دسترسی داشته باشید و نامحدود از سایت های پشتیبانی شده توسط ما فایل درخواست بدید!

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط



جستجو کنید ...

تعرفه پلن های درخواست فایل

پلن طلایی | اشتراک ۱ ماهه درخواست فایل
تومان
170,000
پلن الماسی | اشتراک ۳ ماهه درخواست فایل
تومان
450,000

دسته بندی مطالب